Αν η επιστροφή του οχήματος γίνει εκτός των ωρών λειτουργίας των γραφείων της Beepit το προσωπικό μας θα σας περιμένει για την παράδοση του οχήματος. Η υπηρεσία αυτή επιβαρύνεται με έξτρα κόστος.
Αν είστε ασφαλισμένοι σε άλλη εταιρεία ή ασφαλιστικό πρακτορείο, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ολοκληρώσετε όλη τη διαδικασία (έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και κατά την παράδοση του οχήματος να ζητήσετε αντίγραφα όλων των εγγράφων και παραστατικών σχετικά με τη ζημιά που εκδόθηκαν στο όνομά σας από την Beepit. Πρέπει να προσκομίσετε όλα τα έγγραφα και παραστατικά σχετικά με τη ζημιά στην ασφαλιστική εταιρεία ή πρακτορείο όπου είστε ασφαλισμένοι ούτως ώστε να σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε. Αν χρειάζεστε περισσότερα έγγραφα και παραστατικά, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.
Αν διαθέτετε την αντίστοιχη ασφάλεια που καλύπτει τη ζημιά που προκλήθηκε στο όχημα, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε για τη ζημιά.
Στην περίπτωση που η ζημιά που προκαλέσατε στο όχημα δεν καλύπτεται από την ασφάλεια που έχετε επιλέξει, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επισκευής, σύμφωνα με τις ήδη καθορισμένες χρεώσεις και κατηγορίες οχημάτων, μέσω της είσπραξης του ποσού εγγύησης που δεσμεύτηκε στην πιστωτική σας κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος και έως το μέγιστο όριο του ποσού ευθύνης. Ισχύει επιπλέον τέλος διαχείρισης για τις ζημιές που προκλήθηκαν στο όχημα, με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογό μας, το οποίο χρεώνεται κατά την παράδοση του οχήματος. Ο πελάτης πρέπει να προσκομίσει όλα τα έγγραφα που του παρείχε η τροχαία ή άλλο άτομο (έκθεση αυτοψίας τροχαίου ατυχήματος, έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και να συμπληρώσει τη δήλωση ατυχήματος στο γραφείο παράδοσης του οχήματος.
Η Beepit διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη με το συνολικό κόστος της ζημιάς που προκλήθηκε, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν ενήργησε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίες της Ελλάδας ή δεν ακολούθησε τη διαδικασία αναφοράς του ατυχήματος.
Σε περίπτωση που προκύψουν πρόσθετες χρεώσεις μετά το πέρας της περιόδου ενοικίασης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά μέσω e-mail.
Ορισμένοι πιθανοί λόγοι για πρόσθετες χρεώσεις:
- Πρόστιμα για παράνομη στάθμευση
- Πρόστιμα για τροχαίες παραβάσεις
- Χαμηλότερη στάθμη καυσίμου από αυτή τη στιγμή της παραλαβής
- Ζημιές που γίνονται αντιληπτές μετά τον καθαρισμό του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που δεν ήταν ορατές κατά την παράδοση
Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι. Μπορείτε να στέλνετε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας μέσω e-mail στο info@beepit.gr