ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟ Ή ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BEEPIT;
Εάν είστε 21 ετών, μπορείτε να νοικιάσετε και να οδηγήσετε τα οχήματα μας, ωστόσο έχετε υπόψη ότι αν είστε πάνω από 70 ετών μπορείτε να κάνετε κράτηση μόνο με το comfort πακέτο ασφάλισης.
Κατά τη διάρκεια της παραλαβής του οχήματος θα πρέπει να προσκομίσετε δίπλωμα οδήγησης εν ισχύ. Τα διπλώματα οδήγησης που δεν είναι σε λατινικό αλφάβητο π.χ Κινέζικη, Ιαπωνική ή Κυριλλική γραφή θα πρέπει να συνοδεύονται από διεθνή άδεια οδήγησης.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
Όταν πραγματοποιείτε μια κράτηση, δεν χρειάζεται να γράψετε τον αριθμό της άδειας οδήγησης ούτε πληροφορίες, αλλά χρειάζεται να έχετε μαζί σας μια έγκυρη άδεια οδήγησης για να παραλάβετε το επιλεγμένο όχημά σας. Οι πολίτες τρίτων χωρών υποχρεούνται να προσκομίσουν διεθνή άδεια οδήγησης κατά τη παραλαβή του οχήματος. Για τις χώρες που περιλαμβάνονται στη Σύμβαση της Βιέννης για την Οδική Κυκλοφορία επιτρέπεται η χρήση εθνικής άδειας οδήγησης στην Ελλάδα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα κρατήσεων μας για να ενημερωθείτε σχετικά.
ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ Ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ;
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες:
Visa,
Mastercard,
Union Pay,
Dinners Club International.
Σημείωση: Δεν γίνονται δεκτές προπληρωμένες κάρτες ή Electron cards, ταξιδιωτικές κάρτες καθώς και οι κάρτες Visa Electron, American Express και Maestro.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ;
Μπορείτε, αλλά έχετε υπόψη ότι το πρόσωπο που θα υπογράψει το συμβόλαιο θα πρέπει να είναι κάτοχος μιας έγκυρης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
ΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΩ;
Παρακαλούμε ελέγξτε την κατηγορία ''Οχήματα''.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;
Παρόλο που προσπαθούμε να ικανοποιούμε τις επιθυμίες των πελατών μας, δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μόνο την επιλεγμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Τα οχήματά μας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μερικές ώρες ανάλογα με τις ανάγκες σας, ωστόσο το ελάχιστο ποσό που χρεώνεται είναι πάντα 48 ώρες. Η παραλαβή και ο χρόνος παράδοσης επιλέγονται πάντα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Η μέγιστη περίοδος ενοικίασης είναι 30 ημέρες. Ωστόσο, σε περίπτωση ανάγκης για μεγαλύτερη περίοδο μίσθωσης από αυτή που καθορίζεται εδώ, επικοινωνήστε με το τμήμα Υποστήριξης Πελατών.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Η εταιρία μας δεν επιβάλλει περιορισμούς στα χιλιόμετρα.Σε περίπτωση ειδικών προσφορών το όριο στα χιλιόμετρα αναφέρεται πάντα με σαφήνεια.
Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ;
Κατά τη διαδικασία της κράτησης πρέπει να δηλώσετε την ακριβή ώρα παραλαβής του οχήματος. Μπορείτε ωστόσο να αλλάξετε την ώρα παραλαβής έως και 12 ώρες πριν την παραλαβή του οχήματος.
Σημείωση: Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης έχουμε τη δυνατότητα να μην παρέχουμε το όχημα.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Ναι ωστόσο σε περίπτωση παραλαβής και παράδοσης του οχήματος πέραν των ωρών λειτουργίας των γραφείων μας υπάρχει ειδική χρέωση η οποία αναφέρεται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις ώρες εργασίας κάθε γραφείου στην ενότητα Επικοινωνία.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες μας για αυτό το λόγο έχουμε δημιουργήσει συγκεκριμένες προσφορές ( προσαρμοσμένες με βάση την τοποθεσία ).
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
Παρέχουμε αυτή την υπηρεσία, ωστόσο θα πρέπει να συμφωνηθεί 48 ώρες πριν την παραλαβή του οχήματος και χρεώνεται βάσει του τιμοκαταλόγου μας για πρόσθετες υπηρεσίες.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
Όλοι οι πελάτες μας μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα με το όχημα που ενοικιάζουν. Ωστόσο χρειάζεται ειδική γραπτή άδεια από την Beepit. Καθώς ισχύει και ειδική χρέωση σε αυτή την περίπτωση.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;
Όχι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το όχημα εκτός των Ελληνικών συνόρων.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
Ναι σε περίπτωση που θέλετε να γνωρίζετε ακριβώς το ποσό της ενοικίασης. Μπορείτε, ωστόσο, να επιλέξετε πρόσθετα πακέτα και υπηρεσίες κατά την παραλαβή του οχήματος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ;
Με τα πρόσθετα πακέτα ασφάλισης, μπορείτε να μειώσετε την προσωπική σας ευθύνη σε περίπτωση βλάβης του οχήματος.
Η οποία μπορεί να μειωθεί ή να αφαιρεθεί εντελώς.
Η πρόσθετη ασφάλεια εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος, το επιλεγμένο πακέτο ασφάλισης και τον αριθμό των ημερών ενοικίασης του οχήματος.
Μπορείτε να ελέγξετε την τιμή των πρόσθετων πακέτων ασφάλισης κατά την διαδικασία κράτησης.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΘΥΝΗΣ;
Το ποσό ευθύνης είναι το μέγιστο χρηματικό ποσό που μπορεί να πληρώσει ο πελάτης σε περίπτωση ατυχήματος.
Το ύψος του ποσού εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος και μπορεί να ελεγχθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΘΥΝΗΣ;
Το ποσό ευθύνης μπορεί να μειωθεί με την επιλογή ενός πρόσθετου πακέτου ασφάλισης.
Βάση του οποίου το ποσό ευθύνης είτε μπορεί να μειωθεί είτε να μηδενιστεί.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ (SCDW);
Η πλήρη απαλλαγή ευθύνης (SCDW), είναι πρόσθετη ασφάλεια που απαλλάσσει πλήρως τον πελάτη από την ευθύνη συμμετοχής στις ζημιές που προκαλούνται στο αμάξωμα του οχήματος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙΩΝ (WUG);
Η ασφάλιση προστασίας τροχών και τζαμιών είναι μία πρόσθετη ασφάλιση η οποία μηδενίζει το ποσό ευθύνης σε περίπτωση φθοράς των τροχών ή των τζαμιών.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Συνιστούμε να επιλέξετε πρόσθετο εξοπλισμό κατά τη διαδικασία κράτησης του οχήματος ώστε να εξασφαλίστε τη διαθεσιμότητα του εξοπλισμού κατά την παραλαβή του οχήματος. Ωστόσο υπάρχει πάντα η επιλογή να ζητήσετε να ζητήσετε πρόσθετο εξοπλισμό και στα γραφεία μας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
ΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ 'Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;
Ο πρόσθετος εξοπλισμός μας περιλαμβάνει GPS, παιδικό κάθισμα και παιδικό κάθισμα τύπου booster.
ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ;
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή σε ένα από τα γραφεία μας. Μπορείτε επίσης να βρείτε πληροφορίες επικοινωνίας στην ενότητα '' Επικοινωνία''.